And I love your hands, I let them lead me into the cage So tender but your body was warm, and so frail, But your eyes like mine, the color of ice

 
Godmorgon på er! Var uppe med tuppe idag och jag har redan hunnit tagit mig en redig dusch, skrubbat hela kroppen, rakat benen och lagt ansiktsmask och sånt, målat naglarna och smörjt in mig med body lotion. Ska ner och göra mig själv en härligt frukost sen ska jag fixa och dona här hemma. Tror jag tar min kära tvåhjulade vän och trampar in till stan istället för att ta bussen idag. Nu blir det frukost, ciaooo
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

kan inte du lägga ut lite fler bilder från paris ? :D fiizzz

Svar: det kan jag göra ! :)))
Agnes Pettersson

2012-08-15 @ 17:31:41
Postat av: Amandah

Hej på dig. :) Kikar in och tipsar om min Utlottning av en Unik Bloggdesign - värd 300 kr! :D

Vill även tipsa om att Jag säljer 3 par skor på min bloppis, bla. Jeffrey Campbell för 900 kr!

Hoppas du haft en bra dag!
Kramis Amandah

2012-08-15 @ 22:24:24
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0