vilken färg har själen, älskling?

Idag har jag haft nationella hela dagen.
I Tyska. Värsta ämnet någonsin (eller nej, den platsen har matten). Gick både bra och dåligt. Kan väl inte säga att jag är nöjd men jag gjorde så gott det gick så vad mer kan man begära egentligen? Efter skolan blev det en fika med mina favoriter. Satte oss på standardfiket, på våra standardplatser och snacka skit, kollade in olika folks springstilar, skrattade och snackade ännu mer. Nu har jag typ precis kommit hem och fatta vilken tur jag hade, precis när jag kommit innanför dörren börjar regnet ösa ner. Jo, ibland är gudarna på min sida alltså. Ikväll ska jag ägna min uppmärksamhet åt psykologins värld. Och kanske lite åt mattens värld också för den delen. Men mest åt psykologin. Ni får ha en fin kväll allihopa, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0