Vad jag bryr mig om nu i dina armar om mig även om jag vet att jag måste glömma dig

Min lille plutt ♥
(som kanske inte så pluttig längre)

Idag är det torsdag. Dagen innan fredag. Dagen innan helg. Ska bli så grymt skönt med helg. Och dagen idag har bjudit på en hel del skratt. Massa skratt om jag ska vara ärlig. Ibland vid fel tillfällen men ändå. Och jag har gjort det förr men jag gör det igen: tack till mina underbara vänner som alltid får mig att le, ni är bäst♥ Och nu sitter jag här med världens matkoma (det blev pizza inge!!) och ska alldeles strax ta en dusch. Men ni får ha en bra kväll allihopa, pusshej
ps. jag tror jag svarar på frågestunden ikväll, så vill ni ställa någon sista fråga klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0