det här är värt att dö för, Jag tror mitt hjärta blöder

Gårdagen blev bra. Riktigt bra faktiskt. Kvällen bestod av trevliga människor, dans, musik och massa skratt. Och kvällen avslutades på bästa möjliga sett - nerbäddad i en dubbelsäng tillsammans med michelle, moa och sara. kan det bli mysigare?! trivs så sjukligt bra i erat sällisar ♥ Idag mår jag bra. Bättre än förväntat. Och det var tänkt att hela den här dagen skulle bestå av att råplugga såhär sista dagen innan skolan. Men klockan tre kommer Sanna och Annika hit så mina planer kommer förstöras. Inte för att det gör mig någonting. Men nu ska jag fixa kaffe, och börja skriva på mitt tal om relationer (OCH JAG HAR BÄÄÄSTA IDÉN OM HUR MITT TAL SKA VARA!). harebrahej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0