jag vet som vanligt inte hur vi ska komma över dem här sakerna som står mellan oss och total lycka.

we♥it



Godmorgon fina ni. Gårdagen hos Lindgren blev jättelyckad. Kvällen bjöd på påskmat och massa skratt. Kom hem någon gång vid halv två, somnade inte förens halv tre. Gjorde i och för sig inte så mycket, för konstigt nog blir jag piggare när jag sover mindre. Nu idag har jag väl inte hunnit med sådär jättemycket. Käkat frulle, gosat lite med lillebrodern (konstigt egentligen hur en person som kan gå en på nerverna så mycket kan betyda så fruktansvärt mycket♥), och försökt städa mitt rum. Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Tror vi ska hem till farmor och farfar för att fira farmor. Hoppas ni får en fin dag ni också,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0