Jag är ett minne för livet, du är en finne i röven. Du är snäll och gratis jag är fuck you pay me

Dålig uppdatering från min sida så jag kör på en snabb-sammanfattning av dagarna då bloggen har varit utan uppdatering.
lördag - blev myskväll med systeryster. Hemmagjorda hamburgare, hemmagjord glass och björnbröder resulterade i matkoma men en stört mysig kväll med min älskade underbara Matilda ♥
söndag - Åkte först ut till boländerna och gick lös i butikerna där tillsammans med daisy, ingrid, towe och sara (P). tog bussen ut till min vän sara (K) där hon jag och frida hade tänkt ha myskväll. halv nio ändrades kvällens planer och vi drog in till staden för lite spontana festligheter. sjukt kul och sjukt värt!
måndag - tog bussen på förmiddagen mot towe. mös med henne fram till klockan halv tre då vi + brudarna träffades hemma hos maria för att överraska henne (maria va inte hemma då). Överraskade henne när hon kom hem med paket och fika. Jättemysig kväll med mina fina ♥
Imorgon har jag inga planer på dagen men på kvällen vankas det förhoppningsvis mer festligheter.
ha en fin kväll nu.
pusshej
just nu - trött och fett skabbig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0