om vingarna bär

Idag har varit en bra dag. En lektion inställd och ämneskonferens för lärarna resulterade i en ledig dag. Så igår kväll körde jag och brudarna myskväll hemma hos towe med jacuzzi och massa prat. Kvällen slutade hemma hos maria med te och mackor. Imorse mötte vi två upp Lisa och Sara och tog en powerwalk och gick ner till storvad och solade i typ en halvtimme. Sen var vi så otroligt duktiga så vi åkte in till skolan ändå, trots ledigheten, och gick på extramatten. Våran gulliga mattelärare hade lagt in ett extra mattepass bara för oss. Gosen! Det var verkligen skitbra och jag börjar fatta lite smått nu faktiskt. Ikväll blir det ännu mer matte, sen ska jag nog gå och lägga mig rätt tidigt. För imorgon är det dags för svenska nationella, skrivdelen ! fyfan... Nu blir det käk. Puss
mamma sa idag:
"agnes hur kommer du klara dig när maria flyttar till afrika?"
jaadu, jag har ingen som helst aning faktiskt.
Fina vän. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0