om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Idag finns det ingenting jag inte kan!

Hade ju som sagt svenska nationella muntlig redovisning idag och det gick så mycket bättre än förväntat. Jag berättade om min relation till uppsala inför halva klassen och jag är nöjd med mig själv. Stolt över att jag vågade. Efter skolan satte sig jag och inge på coffehouse, pratade i någon timme sen gick vi skillda vägar och åkte hem. haha. nu sitter jag här och borde verkligen skriva på en labbrapport och en psykologianalys, men jag är alldeles för glad för det. Ja, jag är jätteglad idag. Antagligen för att jag insett en del saker. Men hoppas ni får en fin kväll alla fina läsare. Puss♥
ps. svarar förmodligen på frågestunden i helgen någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0