now you're just somebody that i used to know

Just nu - Chillar med chilliga kläder, chillig frilla, chillig musik, chilliga ostbågar och chilligt vatten. Typ så ja. Trots det att det varit en lång dag idag (längsta på veckan) så har det varit en bra dag. Eller den har gått i vågor. Har tycket att allt varit bra samtidigt som jag tyckt att allt sugigt. Men för det mesta har det varit bra och det firar jag just nu med ostbågar och ett glas vatten. Borde inte men jag gör det ändå. För det är så jävla gott, och för att jag inte bryr mig om beachen 2012 och för att jag ska ut och jogga senare (så jag kanske bryr mig ändå?!). Men aja, ni får ha en fin måndagkväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0