Jag vill bara explodera, lite till och lite mera

Äntligen helg. Långhelg. Som jag har längtat. Jag och brudarna slängde ihop en spellista på lektionen idag. Som jag längtar till valborg! Kommer. Bli. Så. Grymt! Idag efter skolan iallafall kilade jag och hannipanni ner på stan, köpte oss varsinn munk och gick ner till bryggan och satte oss. Där blev det mycket skratt och efter ett tag hade jag skrattkramp i magen. Traskade sedan vidare hem till hanni där vi har myst hela kvällen. Åkte hem vid nio ungefär. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på valborg-listan, chillar med värmekudden och ska nog snart sussa. Men ni får ha en fin fredagkväll (det som är kvar på den). Puss&Godnatt. Imorgon ska jag förmodligen provligga tält hemma hos sara, hehe :) nej, men vi ska checka om tältet som vi tänkt ha till peace är stort nog! Men okej, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0