jag lovar att vara stark och jag lovar att vara god jag kan lova hela världen att jag står vid mitt ord

Jag har sagt att jag vill ha sommar kanske?
Jag vill ha bruna ben, sena kvällar med vänner, peace and love.
NU TACK!

Kröp ner i Matildas säng igår och somnade som en stock. Vaknade vid tio tiden ungefär och sen dess är väl det enda jag egentligen gjort är att ha ätit frukost. Nu SKA jag städa mitt rum, sen ska jag ta en dusch och sen är det tänkt att jag ska dra över till moe och hjälpa henne med lite saker. Ikväll är sista fria kvällen innan skolan börja. Skola igen på tisdag och jag är så gott som död. Har inte ägnat skolan en endaste liten tanke på hela lovet och jag har så sjukt mycket att göra. döda mig... Jag ska skriva ett tal om relationer till på onsdag. Åh. Så. Roligt. Men skit samma. Nu ska jag städa. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0