ingenting kan stoppa mig

Godkväll allihopa. Sitter på mitt rum, lyssnar på maskinen och känner mig exakt som vädret - grå & tråkig. Gårdagen var iallafall mysig. Cyklade till stan och mötte upp moe och cyklade vidare ut till gamlis hem till maria. Där blev det mys hela kvällen med chips, vindruvor, massa snack och skratt. Det slutade med att jag sov hos Maria och idag har vi + Lisa varit på stan och nu på kvällen gick jag och Maria på ett intensivpass på friskis. Jag dog. Men det var det värt. Jag kommer sova gott inatt iallafall. Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag gosa ner mig i soffan bredvid mami och kolla på film. Pusshej♥

Bild ifrån i somras,
Ignorera mitt otroligt fina smile och
lägg istället märke till hur brun jag va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0