I really wish that you were smaller Not just small but really really short So I could put you in my pocket And carry you around all day

Godmorgon allihopa (om man nu kan säga godmorgon när klockan är över ett). Igår hade jag och lisa en riktig myskväll med urgod kladdkaka (TIPS: ta kokos istället för ströbröd på kanterna, mycket godare) och sex and the city. Somnade någongång in på natten och vaknade vid elva ungefär. Lisa åkte för ett litet tag sedan och sen hon drog har jag inte gjort mycket. Spelat lite COD, chillicillat och nu ska jag snart ta en dusch. Ikväll åker jag och familjen till enköping för att äta middag hos familjen Lindgren. Ska bli så kul att träffa dom igen! Det blir nog iallafall dåligt med uppdatering men det överlever ni.
Ha en fin fredag,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0