I need your hand to steady me

Chillig dag idag. Började tio över tio men kom ändå två timmar tidigare som vanligt. Var ändå rätt nice med en macka, kaffe och en emmy som sällis. Dagen rullade på bra fram till idrotten då vi skulle testa konditonen genom att springa två kilometer. Jag blev arg och frustrerad. Och att bli varvad av typ alla i klassen gjorde inte direkt situationen något bättre. Flera gånger var jag nära på att lägga mig på marken och bara dö. Men nej. Efter det åkte klassen på studiebesök, var dock jäkligt tråkigt måste jag säga (ja, jag är anti). Efter det hänkade jag med hem till marfre. Gick över till towis för lite snack och sen tillbaka till maria för dans. Klädde ut oss och dansade och såg säkert ut som två jävla fån. Men vadå? Jag är hellre fett rolig och konstig än lagom rolig och normal. JARÅÅ! Nu ska jag sova, för imorgon blir det nationella. Sov gott alla kära läsare som läser min blogg dag efter dag :) PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0