I kept my fingers crossed, I used to never take the blame, I'd pull a sunshine story in the pouring rain

Kvällen har varit riktigt mysig tillsammans med mina fina börjeflickor. Lagade iordning tacos tillsammans och gick ut i våran lilla stuga och satte oss. Och vi har suttit hela kvällen och bara pratat. Samtalsämnena tar aldrig slut. Pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Så otroligt skönt! Nu ligger jag i sängen och är sjukt kissnödig (drack alldeles för mycket coca cola, haha) och är mätt som sjutton. Imorgon ser planerna ut som så att jag ska träffa Maria och Moe, men inget spikat än så vi får se. Men nu ska jag sova, vet egentligen inte ens varför jag inte gör det redan nu! Trött som sjutton! Men godnatt allihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0