I found myself attached to this railroad track But I'll come back to you some day


Hallå alla läsare. Hemma nu efter en rätt nice dag/kväll. Dagen började med nationella skrivdelen i svenska. Är helt okej nöjd, kommer dock inte ihåg överhuvudtaget vad jag skrev men det är sak samma. Efter skolan satt först jag ,maria, daisy och julia kvar på skolan för lite plugg sen traskade jag och maria ner på stan och käkade lite tidig middag. Vid sex tiden samlades hela klassen på stadsteatern för att gå på en teater. Helt okej bra faktiskt. Nu ligger jag i sängen med en värmekudde på magen och mysiga sockor på fötterna. Ska försöka sova, känner dock på mig att det inte kommer gå så bra eftersom jag drack en kopp kaffe typ nyss. Hehe. Men men, godnatt ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0