FML

Den här dagen suger. Allt är sämst och den enda jag vill göra är att lägga mig under täcket och försvinna. Hade två nationella på raken, ett med luddiga frågor och ett med en puckad lärare. Det enda bra med den här dagen har varit lunchen i skolan och mysfikan (utan fika för min del) efter skolan. Fick springa till bussjävel som för en gångs skull är i tid och hann precis med den, kommer hem och upptäcker att nyckeljäveln är i andra väskan och att grannarna, som har en extranyckel, inte är hemma. Så nu är jag utlåst och hungrig (åt senast klockan elva och det är fan alldeles för längesen för min mage). Tacka fan för att internet räcker ända ut till gäststugan, där jag befinner mig just nu. Aja, ska väl försöka hitta en pennjävel och försöka räkna lite jävla matte. JA, jag är sjukt förbannad. Förbannad på att jag inte ens har en ynka liten knäckemacka att knapra i mig, förbannad på folk som förvirrar, folk som inte gör som jag vill, matten som kan dra åt helvete, på mig själv som glömt nyckeln. PÅ ALLT! Hejdå (ni får ingen puss idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0