du va sötare än dom men jag slängde bort dig igen, jag slängde bort nån slags vän

bilder från gårdagen,
lånade av maria

Vid sjutiden igår åkte jag in till stan för att möta upp moa och maria för en myskväll. Satte oss på cafe cappuccino, fikade och pratade en massor. Kände att det var väldigt välbehövligt och väldigt mysigt. Satt där några timmar innan vi traskade iväg och promenerade runt i vår fina stad. Trotsade det kanske inte jätteroliga vädret och satte oss på bryggstolarna och lyssnade på musik, kollade på stjärnorna och bara mådde. Maria och jag tog bussen till gamlis vid tio i tolv och mötte upp en towe som inte kunde sova och kvällen avslutades några timmar in på söndagen med témys hemma hos towe. Just nu sitter jag på rummet, lyssnar på håkan hellström och dricker påskmust. Funderar på att ta en joggingrunda innan jag sätter igång med plugget. Så får det nog bli. Ha en fin söndag allihopa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0