will you be there

halvligger/sitter i min otroligt sköna säng, med chillipill-listan på spotify på och ska nog snart sova.
idag har jag jobbat hela dagen. alla fick gå hem när det var två timmar kvar förutom jag och en till tjej, kände mig ganska utvald (nooot). egentligen ville jag gå och sätta mig på wayne´s med lisa, men hon fick sitta där två timmar själv och vänta på mig, stackarn !
och imorgon är det ny vecka, och dags för nya tag. och efter skolan imorgon ska förmodligen jag och brudarna sätta oss på ett café och plugga. och någon dag den här veckan ska jag köpa friskis-kort. yes, ni hörde rätt ! jag ska bli fit for fight ! tror det eller ej, men så är det iallafall !
och nu ska jag nog sussilussa,
så pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0