The sun was just yellow energy

hemma nu efter en chillig dag.
slutade skolan tjugo över elva (och jaa, vi gör det varje torsdag). chillade i skolan ett tag sen vid klockan ett började dagens pass på provoice. jäkligt kul idag kan jag säga, sålde varje timme så självförtroendet var på topp. tjänade goooda pengar kan jag säga,. nu längtar man ju till den tjugofemte !
just nu sitter jag och lyssnar på "take a chillpill"-listan på spotify och bara tar det lungt. har precis klämt en chokladbit med kaffesmak. och det förtjänar jag faktiskt. visst, jag kommer förmodligen vakna imorgon med en drös mysiga små finnar men just nu skiter jag i det. det var jävligt gott iallafall.
imorgon är det fredag, och jag troooor att jag har sovmorgon. inte så lätt när man inte riktigt förstår tyska men jag har för mig att hon sa nått om sovmorgon, så vi får väl hoppas på det då. sen efter skolan blir det en sväng på stan med michelle, myspys.
nu ska jag bara chilla galet och käka nått !
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0