På en betonglagd äng stod vi, du bad mig ta kärlek lätt som en vind

av någon konstig anledning vaknade jag kvart i nio idag och var helt hundra på att det var söndag och att jag var sen till jobbet. fatta vilken lättnad det var när jag kom på att det var lördag. och idag är det alltså klassfest, jaråååå., jag är taggad !
och just nu sitter jag här och liksom igår kollar på min bror och hans vän som spelar tv-spel. eller nej, jag kollar inte på dom, jag kollar ju på tv.n.
men nu ska jag gå och städa mitt rum, för igår hotade papi med att jag "inte åker någonstans så länge det ser ut sådär i ditt rum agnes"!!!
så det är väl lika bra att börja,
pusshej


bilden är tagen igår kväll, och jaa jag har datorn inne på toaletten
(nej men jag skulle måla naglarna och ville ha musik, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0