om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. men du, jag ger dig min morgon

jorå, idag har varit en bra dag.
hade sovmorgon till tjugo i elva. men åkte som sagt in tidigare för att plugga med sara.
men inte blev det mycket gjort inte. men skit samma. hade två lektioner,
sen blev de en fika på stan med moehoe. skönt de ! längesen man träffa henne minus alla
gånger man tjenixar i skolan vill säga. en god smoothie, chokladmuffins och mycket prat blev
de. sen har jag jobbat idag. och fyyyy.... jag vill hem och lägga mig under täcket
efter första timmen. sålde en på hela kvällen. kände mig dock lite lättad när en kille
sa att han nollat i åtta timmar (=INTE BRA!!!).
och nu ligger jag här i min säng och ska plugga lite samhäll, sen blire sovtime !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0