My tired heart is beating so slow

tisdag idag.
och den här dagen kändes ganska värdelös. fast den var rätt mysig ändå (och mariiii, förlååt för att jag är världens bitch mot dig. men jag gillar ju dig ändå snuttan!♥) hade en lektion, sen satt vi (jag, ingrid, lisa, maria och sara) i cafeterian och pluggade körde rit-battle, spela spel, prata, skratta och hängde gubbe. sen kvart i tre hade jag utvecklingssamtal och efter det gick jag och lisafisa till provoice och jag jobbade igen två timmar. gött ! och belöningen för mitt slit kommer på söndag: LÖÖÖÖÖÖN ! jarååååååå.. känns ganska gött sådär.
juste, igår efter skolan gick jag, lisa och maria ner till café 018 och försökte plugga. blev en hel del snack också men en del plugg blev det ändå. sen kom lisa på den briljanta idén att sova över hos maria så det gjorde vi. och på vägen stannade vi även på gamlisgrillen och dela på en pizza. mysig kväll med mina bruds ! puss på det
och just nu sitter jag och lyssnar på skön musik och bara säckar ihop.

men snart blir det sängen för mig.
jajaja, meningslöst inlägg men skitsamma.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0