Look outside at the raincoats coming, say oh!

början på den här helgen blev suverän. en stund på stan med maria resulterade i en ny tröja och en ny plånkabok. efter stan åkte vi till gamlis, mötte upp towe utanför gamlis grillen, käkade pizza och sen gick vi hem till towe och mös. tog lite webbcamera bilder, skrattade och sen vi typ nio-tiden gick vi ut. och vid ungefär kvart i tio åkte jag och sara hem till lisa, pratade, skrattade, kollade på två sex and the city avsnitt och somnade. och idag så har jag och lisa varit och tränat på friskis. roligt var det, fast jag blir så jävla sur när jag tränar. hehe ...
och nu på kvällskvisten har jag, matilda och christine varit ute på roadtrip på börje/jumkils vägar.

och just för tillfället överväger jag för och nack - delar på att gå och lägga mig. tror dock att fördelarna är fler, och jag skiter fullständigt i att klockan bara är halv nio. jag är trött, och min säng är skön.

och imorgon är det jobb igen som gäller. lite jobbigt, men det är ju pengarna som lockar.
jaja, nu ska jag nog gå och lägga mig.
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0