jag undrar om du har kunnat ge och kunnat ta. kunnat öppna dig som jag.

skolan rullar på som vanligt.
att ha en bra klass gör så otroligt mycket om hur man trivs eller inte i skolan. och jag hade verkligen turen att hamna i en bra klass med trevligt och roligt folk.
rasterna blev roliga tack vare mina underbara vänner. tänk va fort man kan komma så nära några personer.
efter skolan traskade jag ner till musikskolan, spelade (gick inge vidare för den som bryr sig.) och åkte hem. och nu har jag slagit mig ner i soffan med chillmusik, facebook och olika bloggar. om en halvtimme börjar halv åtta. och om en timme idol, perfaaa ! hela kvällen planerad alltså.
nu ska jag chilla vidare.
pusshej
vi hörs senare !


bjuder på en bild från lördagen (och ja, jag är medveten om att jag
ser ganska muppig ut..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0