jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam

yes äntligen är det helg !
och helgen startades på det bästa sett en helg kan startas på. nämligen mys med tjejorna.
eftersom sara fyllde år i onsdags så skulle vi på bio och resturang idag. vi var själva i salongen och såg poppes pingviner, faktiskt väldigt bra ! väldigt rolig och mysig. efter bion traskade vi iväg till dragon palace (stavning?). där blev det mycket mat, mycket prat, och otroligt mycket skratt. uppskattades från våran sida men tydligen inte från sällskapet som satt bakom oss. surkärring som kalla oss barnsliga. daah, bara för att hon inte har nått liv!
och när matkoman lagt sig beställde vi in glass. jag splitade en banana split (fyndigt va?) med maria och lisa.
efter resturang besöket tog vi en promenad till stadsparken, och träffade moeii.
och nu sitter jag här hemma. halsen har blivit sämre (ja, jag har ont i halsen, har bara inte tyckt det var intresant att berätta) och det blev ju inte direkt bättre efter bion och resturangen och allt skratt. men det var det fasiken värt !
och imorgon ska jag träffa miche, gött gött ! kommer nog bli en hel del nazi zombies, men skitsamma.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0