It started out as a feeling Which then grew into a hope, Which then turned into a quiet thought Which then turned into a quiet word

ojojoj, jag har visst glömt bort bloggen lite.
men nu är jag igång igen.
och helgen har varit mycket händelserik. i fredags efter skolan fikade jag med några tjejor. och efter det var det meningen att jag skulle åka hem men planerna ändrades och fredagen blev väldigt rolig och väldigt lyckad tycker jag. på lördagen blev förmiddagen väldigt slapp, vid lunch åkte jag hem till lisa och sen åkte vi till stan, mötte upp towe, maria, sara och lovisa och fikade på storken. sen hämtade mamma och pappa upp mig, åkte förbi hanna och plockade upp henne och åkte hem till mig. mysig kväll med min älskade brud. en promenad förvandlades till ett besök på en kräftskiva. efter det lilla besöket la vi oss på börjes skolgård och kolla på stjärnor. så otroligt mysigt.
idag har jag jobbat hela dagen, gick väl helt okej. men nu är jag helt slut. sitter och kollar på idol, och det ska jag fortsätta med så
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0