I let the melody shine, let it cleanse my mind, I feel free now. But the airwaves are clean and there's nobody singing to me now.

dagen idag började på det sämsta sett man någonsin kan börja en vecka på.
hade sovmorgon till tio över tio men eftersom jag bor på landet så måste jag ta
en buss kvart i nio. tio i nio kommer min syster in och väcker mig. men hon
sa att det gick en buss tio över tio. så jag bestämmer mig för att ta den, fast jag skulle
komma försent. och självklart är det här en dag då man bara ser allmänt bajsig
ut. sen kvart i tio så kollar jag av en slump i tidtabellen och ser att bussen
inte alls går tio över tio utan fem i tolv. så vad gör man inte? slutade med att
jag tog cykeln och höll björn i handen som satt bak på moppen. haha... så lite
snålskjuts. och stressad som jag var så struntade jag i att kolla mig i spegeln innan
jag gick in i klassrummet. och det spöregnade ju imorse så det var rätt dumt att
skippa spegeln. jajaa, efter i lördags var lite rinnande mascara inte något att skämmas
över. haha..
men nu ska jag kolla på mys-programmet halv åtta hos mig.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0