hiss / diss

hiss - att lära känna nya människor. de här senaste veckorna så har jag lärt känna några nya människor och gud va kul vi har ihop. så otroligt fina och mysiga vänner. det hissar vi.

diss - när man är mätt och det är god mat. idag på eftermiddagen proppade jag i mig massa godsaker (haha) och idag är det jättegod mat till middag. jobbigt läge. aja, en matkoma mer eller mindre spelar kanske inte så stor roll. och jag ska ändå inte göra ett skit ikväll så.

just nu - chillar med mysig musik och kollar på när min bror och hans vän spelar tv-spel. snart är det mat, sen fredagsmys.

imorgon - klassfest, som sagt, och fasiken va kul det ska bli.

söndag - jobb med lisafisa aka lennart. får väl se till att lördagen blir hyfsat lugn för min del. jarååå.

pusshej

(och anledningen till att jag berätta om hela helgen är för att det förmodligen inte kommer bli så mycket uppdatering.)

syskonen
en gammal goding på mig och syrran
(vi är inte lika !!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0