Ever since i was eight or nine I've been standing on the shoreline

skolan idag har varit otroligt skojig. 2 lektioner, svenska och samhäll. fett chiiiilll..
mycket skratt i cafeterian idag med mina bruds, som jag imorgon ska på resturang med
för att fira sara som fyllde år igår, grattis igen saris ! ♥
och idag var det jobb som stod på schemat. rolig de. pratade med en man som körde
på friskis&svettis-och-grönsaks-metoden. sjukt skön. och lisa snackade med en som "hette"
Balls Toyou. ja, ni kan ju själv lista ut det roliga i det. och så måste jag göra en snabbhiss
till våran ledare som är så otroligt mysig. mys-fröken det.
men neej, nu ska jag gå och koka mackisar och sätta mig framför tv.n och kolla på
halv åtta hos mig,
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0