Where is the love?


ligger nu här under täcket och ska typ sova nu. känner lite skadeglädje över att jag ligger här i min SKÖNA säng medans min syster och hennes två kompisar är mitt ute i skogen och ligger väl antagligen på något oskönt hårt liggunderlag i en prasslig äcklig sovsäck. hehe... 
iallafall. just nu lyssnar jag på låten ovan, ganska sådär halvmysig tycker jag.
och imorgon ska jag först göra min syster och städa dagiset som hon brukar städa, sen ska jag gymma. kanske med michelle ifall hon hinner. sen ska jag som sagt ut till bälinge och träffa brudarna från tunis.
men nu ska jag inte göra något annat än att släcka lampan och sova.
guuuud, va trött jag är,
så puss och godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0