What if there was no light. Nothing wrong, nothing right.

den här onsdagen kan ju ha fått den sämsta starten eveeer !
vaknade halv sju med vetskapen om att jag hade en skön sovmorgon.
tog bussen fem i nio, typ tjugo över nio satte jag mig i skolan.
loggade in på facebook och fick se att vi inte alls hade sovmorgon idag.
tydligen så började den gruppen jag var i nio.
så nu sitter jag här, omringad av främmande katte-människor (som för
övrigt pratar om vad coolt det skulle vara om man såg en naken
människa cykla förbi en i superfart, faaattaa coooolt !), och väntar
på att min lektion ska börja: TJUGO I ELVA !!!
ungefär 45 minuter kvar. jorå, inte alls jobbigt sådär.
och en grej till: ikväll klockan åtta ska en labb-rapport vara inlämnad,
jag har knappt börjat, och naturkunskapen finns inte med på itslearning
så jag kan inte lämna in den på det smarta sättet. fml, seriöst !
nu vill jag hem, sätta på mig pyjamas och gå och lägga mig.
och vakna igen när det är sommar. jatack, ge mig sommar !
nu ska jag spela bubblestruggle,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0