We’re gonna make it, you and I. We’re gonna save the world tonight

idag gjorde jag det. jag köpte friskiskortet. och jag tränade med maria, och lite lisa och ingrid.
det var kul och nu satsar jag stenhårt på beachen 2012. dock kommer jag inte sluta äta godis,
kanske tagga ner på det. men jag ska träna. jarå, det ska jag.
annars då? var hos tandläkaren idag. ska leva med min älskade bettskena i ett helt år till.
just nu då? sitter i sängen och ska nog strax stänga datorn och sova. och antagligen
kommer jag vakna med en sjukt snygg frilla imorgon eftersom mitt hår är blött nu,
men skit samma. jag orkar inte. vi tar det imorgon.
och nu ska jag sova !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0