standing where you left me

att sova hos maria på veckodagar börjar snart bli standard (okej, det har typ bara hänt tre gånger men ändå.,)
åkte iallafall hem till maria igår tillsammans med ingrid och lisa och pluggade. det hela slutade med en halvbra labbrapport, och en övernatting. jorå, inte helt fel (nu syftar jag på övernattningen).
och idag, älskade torsdag, slutade vi halv tolv. gick ner på stan med lisafisa, tog en fikilika och pluggade. jorå, inte helt fel det heller.
dock känns det ganska surt att vid halv fyra gå tillbaka till skolan för att ha extramatte (och som om inte det vore nog: jag möter även tyyyyyp hela skolan som slutar vid den tiden...) och efter extramatten drog man sig till jobbet.
en miniutskällning, tre ordar totallt och ett straff att städa i köket gjorde mig väl inte på jättebra humör. men man har dåliga dagar, so what!.
nu väntar sängen (älskade säng) och imorgon är det fredag (it´s friday friday ....) och jag ska ha kul med mina bruds.
det var allt för nu,
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0