om du aldrig provat hur kan du då vara säker

idag har varit en sån där riktigt FML-dag.
kan inte alls sätta fingret på vad det var. men nånting var det.
började väl redan imorse när jag försov mig och var tvungen att gå med flott-frilla i skolan (=skabbiskabb!)
det bästa på dagen var iallafall att lönen kom. skulle fira genom att gå till monki och köpa en tröja. självklart hittar jag den inte. ska dit igen imorgon och kika.
det allra sämsta på hela dagen var när jag skulle byta min klocka (anledning: spricka i skärmen). och självklart gick inte det på garantin. och en ny skärm skulle kosta 350-400 spänn så jag kom därifrån med en helt ny klocka och 200 kronor fattigare.
juste. en lite rolig grej! idag när jag åkte bussen så sa busschauförren när jag klev på: "ååh, samma vanliga fina flicka igen". det roliga är att jag har åkt med honom en gång tidigare och det var typ några veckor sen. men det var bara att le och se glad ut.
och jag avslutar detta otroligt ointressanta inlägg med en lite hälsning till min underbara vän inge/yngve/ingrid som fyller år idag. GRATTIS INGRID !
och ingrid, detta gör jag ENDAST för din skull:


nu ska jag skicka in en historiagrej, finslipa en engelskagrej och duscha.
puss

Kommentarer
Postat av: INGE

Danke Agge! Världens underbaraste låt :D <3

2011-10-26 @ 09:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0