Och vi kommer inte längre, Vi är tillbaks på noll

oj vilken bra dag det har varit idag!
slutade halv tolv. lunch i skolan, måltidens dag var dock en besvikelse. men det var gott iallafall.
efter lunch traska fyra hurtiga tjejer ner på stan - jag, ingrid, lisa & sara. gick lite i affärer,
men efter ett tag gjorde vi det vi planerat att göra - åka till ikea, köp glass och present till
saras pappa och bror. oj vad jag gillar ikea ! köpte en korv, en läsk och en glass för sammanlagt
FEMTON KRONOR ! 
strosade runt på ikea, eller okej.. strosa var väl att ta i. jag satt nämligen i vagnen hälften av tiden
vi var där. andra halvan fick lisa sitta. hehe!
gick vidare till rusta, där jag införskaffade mig en turban. onödigt jag vet. men kul ändå.
och fett skön är det, jag har den faktiskt på mig just nu. men jag ser dock ut som en köttbulle i den.
nu ska jag ta en dusch, sen ska jag chilla. imorgon är det fredag igen !
och den kommer säkerligen bjuda på något väldigt kul. jag vet inte vad, men kul kommer det nog bli.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0