Nothing compares No worries or cares, Regrets and mistakes. They are memories made.

fan va det ska regna ute då.
sitter här som en blöt hund just nu - kall och blöt.
blev en fika på waynes efter skolan tillsammans min min älskade underbara vän moa (aka moehoe).
varm choklad med grädde, en minimuffins och massa prat blev det, och det är alltid lika mysigt. 
i egentligen skulle jag sitta i en sal full med telefonförsäljare just nu och försöka sälja omega3.
men icke sa nicke för guess what?! jag sa upp mig i söndags ! väldigt skönt och väldigt behövligt.
hinner ju inte med ett skit i veckorna utöver det. men för er som ska börja jobba/jobbar där -
det är kul !
just nu sitter jag här med skön musik (som vanligt) och gör absolut ingenting.
jag borde göra något. jag borde plugga. men inte just nu. det får vänta.
puss på er, ha´t bra i regnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0