livet förändras vart jag än går

dags för en ny vecka nu då.
och vad har jag att se fram emot den här veckan då ?
har precis beställt hem en tröja (den jag skrev om tidigare), ska förmodligen köpa friskis-kort i veckan, ska kanske träffa cajsa och michelle på fredag (eller jag har inte frågat michelle än men cajsa och jag har snackat om det), och på lördag ska jag träffa mina dunderbrudar från förra klassen. så det är en hel del bra. och de bra väger tyngre än det dåliga (läxor och sånt skit) så den här veckan ska nog gå finfint den också.
och nu ska jag sova.
godnatt på er !
pusshej

Kommentarer
Postat av: towe

men jaaa agnes!! då kan du träna med mig!! :D :D <3

2011-10-03 @ 21:59:47
URL: http://toweblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0