L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

har precis depp-ätit en chokladboll.
anledningen: jag fick hem tröjan jag beställt. blev svinglad tills jag provade den. hej korvskinn ! fick en bekräftelse till att jag blivit tjock. tack så jävla mycket ... den åker tillbaka. ska kolla om den finns på stan fast i en större storlek.
annars då ? jorå, sitter och letar lite nyheter. har nämligen nyhetskryss på torsdag. och lyssnar på musik. 
lovade egentligen min pianolärare att sätta mig vid pianot DIREKT när jag kom hem. men det får faktiskt vänta liiiite. jag ska. men inte just nu.
en bra grej som hände idag var att jag hittade min matbricka! bra deeee... tror inte det hade hållt med massa ursäkte så länge till.
en annan skön grej är att jag har köpt present till min syster ! TIO DAGAR INNAN ! fasen va skönt. och matilda om du läser detta: ROTA INTE I MITT RUM !
okej, nu ska jag fortsätta leta nyheter.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0