längtar efter något som kan rädda mig.

idag har varit en väldigt händelserik dag.
vid tiotiden fick jag skjuts till gränby centrum av mami och papi. kollade på present till min syster men hitta inge vidare. på väg till bussen såg jag en man kissa på ett litet prydnadsträd, på bussen satte sig en svettluktande flåtthårig tant bredvid mig när det var kanske tre andra personer på bussen. inne i stan mötte jag upp lisafisa på waynes, satt där ett tag sen gick vi till jobbet. gick väl helt okej idag ändå. och med den nya provisionen ska man inte klaga.
just nu då - sitter och försöker bekanta mig lite med romarna och grekerna. går väl sisidär. säger som vilhelm skrev på facebook: " jag skulle ha mycket bättre betyg om inte facebook fanns ". så sant så sant.
imorgon då - skola igen. matte och historia förhör. sen på kvällen ska jag, lisa och maria (?) träna och gå på yoga. jarååå.
och nu ska jag spela bubble struggle, sen ska jag fortsätta plugga.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0