jag kan inte ens gå utan dina andetag

nu går jag och jullan och lägger oss.
eller det kommer väl förmodligen på en hel del snack innan vi verkligen somnar.
men vadå gå och lägger sig, klockan är halv nio typ?
jorå, men vi ska nämligen iväg på pensionärs-kryssning imorgon.
och vad innebär detta då? jo, bussen till stockholm går tio i sex och så är man
på båten hela dagen. och när åker vi hemifrån då? tjugo över fem.
och när måste vi gå upp då? tjugo över fyra. kommer vi dö? ja, antagligen.
men det blir nog kul ändå.
nu ska jag försöka sova,
puss på er arton stycken fina människor som har kikat in på bloggen idag
(jaa, jag vet att arton pers kanske inte är nått att skryta med. men vadå?
bättre än noll va? eller huuuuuuur.)
så puss alla arton underbara personer som bryr sig om vad jag gör
på dagarna ! puss och tack
jullan med ansiktsmask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0