jag gav upp för längesen

helt okej bra dag idag. faktiskt väldigt bra.
debatt på naturkunskapen. gick lungt och bra. redovisning på engelskan. gick mindre bra men helt okej. efter skolan blev det stan en stund med brori. och efter stan åkte jag hem till jossan. and that was soooo cusy (haha, jossan eeengelska!!!). vi pratade om allt mellan himmel och jord och bonde söker fru hann vi också med. myspys.
nu ligger jag här i min säng och är så otroligt glad över att vi är lediga imorgon (fast okej, vem skulle inte vara glad?). och imorgon ska jag in en runda på stan. ska prova ett par skor, och försöka hitta en fin tröja. helst finstickad (om ni vill veta alltså). 
men nu ska jag gosa här i min säng och sova.
pusshej
och dessa skönheter ska 
jag checka in imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0