I could make you happy Make your dreams come true

gårdagen blev väl inte riktigt som förväntat.
men kul var den ändå, och kvällen slutade med att vi somnade framför kalle och chokladfabriken.
vid halv tolv åkte jag in till stan, mötte upp syster, och gick till skopunkten. det hela slutade med att vi kom därifrån med tre par skor - två till syster, ett par till mig.
och nu sitter jag här i badrock och en sexig turban på huvve. och om ca femtio minuter kommer släkten hit, så det kanske är bäst å sätta fart.
och imorgon är det jobb igen som gäller, väldigt otaggad. men det blir nog kul iallafall.
nu har jag inget mer att skriva.
blev just tvingad att damsuga min systers rum (FML) och så ska jag väl fixa mig lite.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0