chasing pavements



ligger just nu i min otroligt sköna säng och ska nog försöka dra mig neråt och käka frulle.
vill bara att  tiden ska stanna. så att jag får ligga kvar ett litet tag till.
och en grej till (jag vet att jag är rätt sen men): hösten är här nu ! på riktigt.
löven är oranga, röda och gula och det är sådär härligt mysigt kallt ute. en tid för
långa fikor på stan med kompisar, halsdukar och boots. jag gillar hösten. den är mysig.
ikväll ska jag iallafall hem till sara (tror jag har skrivit det tre gånger nu, hehe) och
det kommer bli jättekul.
och imorgon är det jobb som gäller, och imorgon ska jag ha med matlåda. annars
kommer min lön gå till endast mat för söndagar. hehe..
men nu känner jag kaffelukten och hungern i magen,
så pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0