But all I know is Everything's gonna be alright

jag vill börja detta inlägget med en liten hälsning till min kära vän sara som åkte till USA idag. 
jag är jävligt avundsjuk och jag hoppas du får det jättetråkigt ! 
nej, men hoppas du får jätteroligt sara och att du shoppar för en hel livstid. hehe, puss på dig!
men annars då ? fredag idag, skönt de ! typ hela helgen är planerad.
ikväll - åka hem till maria, äta godis och kolla på film. lisen och inge hänkar också på. skojigt !
imorgon - kanske träna på dagen. och på kvällen kommer maria, moa och sara hit. kul kul. 
vi ska äta, chilla och ha sjukt kul (som alltid.) 
söndag - okej, här är det inget planerat eftersom jag inte jobbar längre (sjukt skönt!). 
men eftersom sara och moa (och maria?) ska sova över här så kommer jag ju umgås
med dom ett tag. 

så, nu vet ni hur min helg kommer se ut. och vad jag gör just nu är kanske
väldigt onödigt att skriva (eftersom jag alltid gör typ samma sak) men jag
skriver ändå för sakens skull. chillar med musik.
och med det sagt avslutar jag detta inlägg.
puss på rumpan
(och här har ni en bild över hur jag såg ut idag, för er som bryr sig)
blus-H&M/kofta-mammas/jeans-H&M/klocka-ur&penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0