allting kommer ordna sig om jag får somna brevid dig

jag och mina fina vän, och våra fina mugg-hållare.

och idag var alla samhällsklasser i ettan i stockholm, för att gå en
stadsvandring, gå på muséum och gå till riksdagen.
och självklart har min klass turen att gå till riksdagen precis
när det var debatt så vi fick en skymt av fredrik reinfeldt. fett nice!
men det som gjorde min dag var iallafall när ingrid, älskade inge,
gick in i en svart vägg, som hon bara trodde var ett mörkt rum.
så nu kommer nog vi leva lite längre tjejer, ! härligt härligt.
och nu sitter jag här och pratar med mormor,
och ska göra klart min svenskagrej.
juste, nu är det ju looooooov ! hur nice? såhär nice.
men nu ska jag som sagt göra svenska,
puss hej.
(och ikväll kommer mina efterlängtade kusiner, yeees!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0