Won't stop til it's over, Won't stop to you surrender

hemma efter en mysig dag.
hade typ två timmars håltimme som spenderades med ingrid. vi satte oss i cafeterian, och pluggade pratade, spelade bubble struggle och gjorde allt annat än det vi egentligen sagt att vi skulle göra.
slutade tjugo över två. blev en liten fika med fisen och majsen. var tänkt att vi skulle plugga men icke sa nicke. gjorde allt förutom det. fan fan fan. varför ska jag alltid ha så jävla svårt att plugga ?
och vad är det tänkt att jag ska göra nu då? jo, plugga. men vad gör jag istället? jo, bloggar. bra agnes, bra!
bussresan hem idag blev en riktig fröjd, tack vare alla fina börjebarn ♥ pratade gamla skidliftsminnen och skrattade så käkarna nästan gick ur led. tänk att det kan vara så kul att åka buss.
nu sitter jag som sagt här, med samhällsboken surt stirrande framför mig och instuderingsfrågor som bara väntar på att bli gjorda. och ja, nu ska jag tamme fan göra dom ! jag ska kunna komma ut ur samhällssalen imorgon och faktiskt känna mig nöjd. jaa, det är precis vad jag ska göra.
så nu blir det inget mer skrivande förens imorgon efter 11.20
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0