We had a promise paid Four hands and then away

DET INLÄGG NI NU ÄR PÅ VÄG ATT LÄSA SKA INTE LÄSAS OM NI STÖR ER PÅ
  1. Folk som klagar.
  2. Folk som tycker synd om sig själva.
om ni inte har problem med någon av dessa punkter så är det bara att fortsätta läsa:

Som ni alla säkert redan vet så är jag ju förkyld. Och med förkylningen kommer hostan, rinnande näsor men även locket för öronen. Och efter att i tre veckor dragits med ett jävligt drygt lock för just ena örat känns saker inte jättebra. Inte nog med att jag bara har ett lock för ena örat så har jag nu även fått en skyjävla värk. Och som pricken över i.et är denna värk som värst när jag ska försöka få bort det där jävla locket som sitter här som en jävla böld i röven.
Kom igen?! vad exakt har jag gjort för att förtjäna detta helvete?
Och anledningen till varför jag skrev det här inlägget vet jag inte över huvudtaget. Antingen för att få lite gulliga komentarer som åååh neeej stackare ! krya på dig eller nått liknande eller också för att jag är världens no-lifer som tycker det är kul att klaga.
Nu har jag klagat färdigt,
så nu ska jag gå och försöka kurera min förkylning. Det vill säga nässpray, hostmedicin (som man förövrigt SPYR av) och filtar.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh neeej stackare ! krya på dig

2011-11-23 @ 20:22:00
Postat av: hanna

haha agnes då. du är duktig på att lyckas med sånt man inte borde lyckas med ibland. friska på dig nu så vi kan skaka rumpa på fredag. puss!

2011-11-23 @ 21:23:07
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0