Trouble is her only friend and he's back again.

min kväll har bestått av tre saker. idol, godis och min familj.
det har varit väldigt mysigt. tror att min förkylning kan behöva det faktiskt.
eller vänta, nu när jag tänker efter så är det ju faktiskt fyra saker som min
kväll har bestått av. och den fjärde saken heter pol. och för er som inte vet
vad pol är för nått så ska jag självklart förklara. Pol är ett spel där man är en
naken tjockis som ska hoppa och rulla förbi hinder samtidigt som han är
jagad av galna vetenskapsmän. ja, det är det min kväll har bestått av. och det
patetiska är att jag sitter här för mig själv och svär när jag inte klarar banan.
men kan ju lägga till att jag även faktiskt har chattat med lite normalt folk
på facebook (och anledningen till att jag skriver det är för inte verka som världens
no-lifer, jag har faktiskt vänner)
men nu ska jag nog sussa,
och imorgon blir det russin-bingo med min cajen
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0