somliga ljus brinner aldrig ut

just för tillfället är jag: trött, glad, deppig, förvirrad, kall & hungrig.
imorgon är det kort dag och sen blir det kanske en tripp på stan,
jag är i behov av ett par nya jeans. dom jag har är utslitna,
och det börjar bli ganska tröttsamt att gå omkring och dra i gylfen
som hela tiden envisas med att åka ner.
men det enda jag ska göra nu är att sova.
imorgon är en ny dag (nehee det menar du inte?)
& förhoppningsvis blir den dagen lika bra som idag.
puss & godnatt
här har ni nått gott att titta på också,

Kommentarer
Postat av: frida

snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg!!!!!!!

2011-11-11 @ 16:17:56
URL: http://fridalindberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0